Honda Transalp XL700VA, ABS, 2009
Tip motocicleta
Enduro-Touring
Titlu anunț
Honda Transalp XL700VA, ABS, 2009
Stare
Stare bună
Anul fabricației
2009
Situația legală
Înmatriculată
Adăugat la
13.10.2019
Capacitate cilindrică
680 cm³
Puterea motorului
44 kW
Rulaj
67000 km
Culoare
alb-albastra
Transmisie
Lanț
Dotări
- ABS
- Parbriz
- Cutie spate
- Genţi laterale
- Manşoane încălzite
- Bare protecție
- Antifurt/Alarmă
Detalii anunț
Proprietar, an fabricatie 2009, modelul cu injectie si ABS, 67000 km, Inmatriculată, ITP valabil pana in 06.2020, accesorizata, se poate vedea in Iasi.
Transalpul l-am cumparat in 2014 prin intermediul sotilor Biris. A venit cu 9000 km pe bord, restul pana in prezent i-am facut eu. Pe ea am facut concediile in ultimii ani, am intretinut-o si dotat-o in consecinta, si m-as porni pe ea oriunde. Fisa de evidenta cu consumabilele o pot trimite prin e-mail.
Motocicleta e dotatat cu:
- crash-bar si scut de aluminiu Ibex-parts.de
- top case givi cu lumina pentru frana integrat
- suport de coburi si cutii de aluminiu Heavyduties (cea mai buna investitie facuta)
- cric central Heavyduties
- protectii de ghidon cu aluminiu Barkbusters Storm (am pus si chinezesti, dar nu se compara cu Barkbusters)
- are catalizorul scos si e pusa o teava de legatura LeoVince (sonda lambda e la locul ei, l-am scos pentru a mari garda la sol)
- inaltatoare de ghidon SW-Motech
- parbriz mai inalt cu deflector reglabil Givi
- filtru de aer refolosibil K&N
- led pentru monitorizarea incarcarii (se schimba culoarea functie de voltaj)
- lumini de ceata pe led din China, imitatie a celor OEM BMW (un singur mod de functionare, fara stobe sau alte nebunii) cu buton de pornit/oprit pe ghidon
- 3 prize pentru accesorii, una obisnuita si una cu usb pe ghidon, iar una obisnuita sub sea. Prizele si luminile de ceata sunt montate pe o cutie de sigurante separata, activa doar cu contactul pus
- Seaua e refacuta anul trecut
- Kit de lant nou montat pe 30.09
- Revizia (ulei, filtre) facuta pe tot pe 30.09.2019. Mobra e gata de drum.
Sunt interesat sa pastrez unele accesorii si functie de asta negociem la pret.
Transalpul l-am cumparat in 2014 prin intermediul sotilor Biris. A venit cu 9000 km pe bord, restul pana in prezent i-am facut eu. Pe ea am facut concediile in ultimii ani, am intretinut-o si dotat-o in consecinta, si m-as porni pe ea oriunde. Fisa de evidenta cu consumabilele o pot trimite prin e-mail.
Motocicleta e dotatat cu:
- crash-bar si scut de aluminiu Ibex-parts.de
- top case givi cu lumina pentru frana integrat
- suport de coburi si cutii de aluminiu Heavyduties (cea mai buna investitie facuta)
- cric central Heavyduties
- protectii de ghidon cu aluminiu Barkbusters Storm (am pus si chinezesti, dar nu se compara cu Barkbusters)
- are catalizorul scos si e pusa o teava de legatura LeoVince (sonda lambda e la locul ei, l-am scos pentru a mari garda la sol)
- inaltatoare de ghidon SW-Motech
- parbriz mai inalt cu deflector reglabil Givi
- filtru de aer refolosibil K&N
- led pentru monitorizarea incarcarii (se schimba culoarea functie de voltaj)
- lumini de ceata pe led din China, imitatie a celor OEM BMW (un singur mod de functionare, fara stobe sau alte nebunii) cu buton de pornit/oprit pe ghidon
- 3 prize pentru accesorii, una obisnuita si una cu usb pe ghidon, iar una obisnuita sub sea. Prizele si luminile de ceata sunt montate pe o cutie de sigurante separata, activa doar cu contactul pus
- Seaua e refacuta anul trecut
- Kit de lant nou montat pe 30.09
- Revizia (ulei, filtre) facuta pe tot pe 30.09.2019. Mobra e gata de drum.
Sunt interesat sa pastrez unele accesorii si functie de asta negociem la pret.
Țara
Romania
Județ
Iași
Localitate
Iasi
Addresa
Tabacului
Cod poștal
700440
- 960 vizualizări